Mike Abdul ft Oluwashalom - Fun Mi Se (Full Lyrics) | @mikeabdulng @oluwashalom - Pricherman116.com | Nigerian / Foreign Gospel Songs | Christian Hip Hop | News | Interviews | Events

Search For Gospel Music | Lyrics | Events | News...

HOT POSTS

Post Top Ad


August 12, 2016

Mike Abdul ft Oluwashalom - Fun Mi Se (Full Lyrics) | @mikeabdulng @oluwashalom


Verse 1 (Mike Abdul)
Emi r'iye ainipekun n'nu eje O'daguntan
Emi r'ayo ti ko le tan n'inu Jesu alagbara /2x
Bi mo lo, bi mo bo, nipa ife re ni
Gb'adura mi Baba, nipa ase re ni
Bi mo sun, bi mo ji
B'ile su, b'ile mo,
Anu lo wa mi ri
Jesu lo n fun mi se


Verse 2 (Oluwashalom)
I find mercy in the precious blood of the lamb
I find peace, I find joy
I find grace, in the King
Who am I? What am I?
You're my sufficiency
You're my safety in the storm
You're my refuge, my strength


(Mike & Oluwashalom)
You're the life that I live
You're the air that I breathe

M: Nothing, I deserve nothing
M & O: You reserved all for me

M: I worship You!
Back ups: I worship You
O: Eh... I worship You
Back ups: I worship You
M: Gba gbogbo ogo lori mi
Back ups: I worship You
M & O: I worship You!
Back ups: I worship You

Back ups: Bi mo lo, bi mo bo
(M: Mimo mimo mighty God)
Back ups: Nipa ife re ni
(M: Mo ke pe O da mi lohun)
Gb'adura mi Baba, nipa ase re ni
(M: E je mi l'owuro
M: E je mi l'osan
M & O: E je mi l'ale
M & O: E je mi t'oru t'oru)

M: Bi mo sun, bi mo ji
M & O: B'ile su, b'ile mo,
M: Anu lo wa mi ri
O: Lo wa mi ri
M & O: Jesu lo n fun mi se
Back ups: Lo n fun mi se eh...
M: Jesu lo n fun mi se

Lyrics credit: Boluwaji Ayomide Eniola
Twitter/Instagram: @mistaboluwaji
Facebook: Boluwaji Ayomide Eniola

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad